Saturday, January 04, 2003

thedarkside
Leleee az nevlqzoh za 24 4asa vav temata i baq trqbva6e da po4eta za da navaksam:)No tova mu e hubavoto!
Godji i do kakvi izvodi stigna?Gledam skoro si postnal zna4i po-natatak 6te kaje6:)
A vie za6to pi6ete v NotePad ili Worda?Az si pi6a tuk i ako 6te i 2 4asa da pi6a ne6to kato natisna "Prati" nqma problemi ?!Kakto i da e.
TA za malko poodminalata ve4e tema za lubovta!Xixi kakto i da go gledate ima hora koito ve4no sa si sami 6to se otnasq za "Lubov" i az sam si takuv i takav 6te si ostana nikoi nemoje da me ubedi v protivnoto,za men q nqma i nqma da q ima siguren sam 4e i ne samo az sam taka.A ina4e kakto kaza nqkoi predi tova ma Turbuh be6e ,az jiveq za priqtelite si koita sa mnogo poznatite puk nqmat broi i tova e razvle4eniq ,6umni zavedeniq Diskoteki i navsqkude s mnogo priqteli,na men ne mi trqbva lubov,puk i bez tova q nqma v men nemoje i da doide,ubeden sam zatova ne mi zavijdaite 4e 6te q izpitam za prav pat za6toto nqma da ima prav pat
Stiga za neq,tova Lusi posledniqt ti razkaz e naistina vpe4atlqva6t dobre 4e ima hora kato teb!Az mislq sa6to kato teb po tozi vapros no kogato vidq nqkoe takova dete ili ku4e naprimer sa6to mi stava super gadno,no za razlika ot teb az s barza kra4ka otminavam za da spra da mislq za nego,i smenqm mislite si za da si opravq nastroenieto koeto prez po4ti vsi4koto drugo vreme e mnogo dobro!
Godji bravo bravo goni q no 6tom si q izpitval vednaj i da q goni6 pak 6te doide tova e problema pri teb!To lo6o nqma da kakto i predi tai i sega 6te kaja 4e Lubovta tai kato gledam otstrani e mnogo hubavo ne6to no samo "Spodelenata"!!! no dosta 4esto ne e i togava stava6 ni6tojen i nai-ve4e sme6en!
Haide Lusi pak si ti nared!