Saturday, January 04, 2003

gruicho
Първо започвам с отговора на Mladostbg. Евала братко мой, позна имам си приателка която много обичам и любовта ми расте от минута на минута щото и тя ме обича толкова много . Не можете да си преставите какво означава голяма споделена любов. Колкото и проблеми и глупости да ми се случват, като видя моито момиче и направо грейвам. Истински щастлив съм с нея. Тя ме разбира напълно, както и аз нея. Истинската голяма любов е не само разбиране , а и уважение на личното пространство на другия. За да те обича, дай й свобода. Ако не се върне значи не те е заслужавала, ако се върне, се връща за цял живот. Незнам аз сам много много разумен а не така лесно опианен като Lusi. Но това ме правиоще по щастлив като виждам че резулата е същият. Относно писанията на Godji бая ще го критикувам. Както mladostbg каза не можеш да избягаш от любовта.
Lusi след всеки твой пост си мисля че този човек който е близък до тебе е най - щастливия човек защото ти си невероатно добра и красива душа . Възхищавам ти се много. Ама аз сам по дащен на кучетата и котките които thedarkside спомена. Много обичам животните и винаги има давам разни манджи Днес моята история е малко странна. Значи преди 3-4 години ако не и повече една вечер след много чк метълски купон от около 15 - 16 човека решихме да отидем до градския басейн (действието се развива в Хисар) Та сабрахме се ние ама биахме само 2 коли и се наожи на покривите да има по 2-ма души с провесени на предниа капак крака. Едната кола стигана без проблеми но другата на един завой почти истреля в орбита един мои приател който беше на капака отгоре. Нямаше никакви проблеми нито пострадали, но си беше рисковано. Часът беше някъде 0.00 - 0.30 и естествено плажа беше затворен. Имаше пазач и куче. Той като ни видя и направо полудя човечеца, ама след като изкарахме елемента за корупция (бутилка водка) кучето беше прибрано и вратите отворени. И като се почна ена ми ти гирултия. Викане, скачане, пляскане. С дрехи , без дрехи , чисто голи. Голиам кеф беше, просто невероятно изживяване е ноща да си сам в басейна смо с приатели. Аз малко пострадах , щото си праснах носа в стълбичката за излизане и малко лежах с дигната рака нагоре за да ми спре кървенето ама сичко си беше супер. И по едно време щото се осрахме от викове и диващини се чува истрел от пистолет. А то това било пазача за да ни каже да се омитаме че да не дойдат ченгетата. Оправихме се ние и излязохме от басеина и след това от двора на плажа. Там постояхме бая време за да оправим кои с кого ще си ходи и такива ми ти работи. Изведнъж ено момиче (обща позната) почва да крещи като обезумяла. "Помощ. помощ, те идват, манхете ги от тук, помогенет ми" Поглеждаме ние и се засилихе да видим кво става да и помогнем. А тя нищо, стои си седнала реве и вика. Момичетата там я успокоиха и трябваше да се изпарим мигновенно защото пазача помислил че я изнасилваме и викнал ченгетата. Всички се скатахме а там останаха сестра ми и въпросното момиче. После сестра ми ми каза че ченгетата са ги закарали по къщите без никакви проблеми.
След време разбрах че това момиче редовно е правило такива работи и разбрах че е била изнасилена на 13 години благодарениа енмарливоста на глупавия си брат, който я е завел на някъкъв купон само с по големи момчета които след като са се напили са направили безвъзвратното. Видях се с брат и (който ми е познат) и го счупих от шамари и той не разбра изобщо за какво го бих, амо той така и така си беше насран наркоман без капчица мисъл в главата си.
Историята ви казах че е мало странна ама се пак е нещо за което исках да пиша.
P.S thedarkside примера ти е супер супер великолепен. Лижи лимона без стъкло само когато си си гурен в себе си и партньора.

P.P.S. Като отворих дума за лизането, мога да кажа че сам много много голям фен на лизането. Ако не опитам от момичет се едно не сам спал с него. Също така сам абсолютен фен на френската любов. Вече предпочитам само свирки от колкото да се моря да чукам хехехехе

много груби послеписи направих
_________________
King for a day...Fool for a lifetime http://gruicho.data.bg/

Върнете се в началото


RaZoR



Регистриран на: 09 Фев 2002
Мнения: 756
Местожителство: Valhalla
Пуснато на: Съб Яну 04, 2003 10:04 pm Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

gruicho
Tи ся що copy/paste-ваш а?
_________________
No Brain, No Pain ...
... No Pain, No Gain ...

Върнете се в началото


lusinda



Регистриран на: 11 Сеп 2002
Мнения: 405

Пуснато на: Нед Яну 05, 2003 12:29 am Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Wooooooooooooowwwwwwwwwwwwwww,tuk ima izmeneniq...radvam se bezkrayno.!
I ako tozi,kogoto obqvih za neshtastnik i che e operiran ot chuvstvo za humor e sashtiqt,koyto sega e prekrastil temata,sam gotova da si varna dumite nazad:))))))

Eto:

(((((( EDAK IMAS ES ETETES...EDAGURD E ATAMARD,OLESEV E IROD...VITORPAN,AMARD MADJIV EN KUT
((((((( romuh az ovtsvuhc to narirepo e ehc,qlsim..."amard anhcil" an "icinaszeB" atamet itsarkerp KINTSATHSEN yok *bibipam* .S.P

)))))) hmhmh...ne e losho,malko kato gargara na garloto

Seriozno: I az ne bih mogla da q ozaglavq po-dobre,mersi za titlata:)
_________________
"Безсъници" - за тези, които обичат да четат, за тези, които обичат да пишат, но най-вече за тези, които обичат да се смеят:)

Върнете се в началото


lusinda



Регистриран на: 11 Сеп 2002
Мнения: 405

Пуснато на: Нед Яну 05, 2003 12:31 am Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Не съм чак толкова добра,колкото ми се иска.По едно време се бях почувствала като ангелче и се бях замислила вече да се преселвам там,където ми е мястото:)Ама и тук не е зле... или поне има надежда да стане по-добре :Р
А дали е щастлив човекът до мен..едва ли:)Трудничко е с човек като мен,дето все витае из облаците...Аз никога не бих се хванала с фантазьорка и идеалистка като себе си:)Хрумвало ми е понякога да освободя този толкова земен и практичен и в същото време толкова нежен и грижовен човек от тегобата да ме смъква на земята отвреме-навреме...но едва ли бих могла без него.Та,от чисто егоистични причини продължавам да го товаря с присъствието си край него:)))
_________________
"Безсъници" - за тези, които обичат да четат, за тези, които обичат да пишат, но най-вече за тези, които обичат да се смеят:)

Върнете се в началото


lusinda



Регистриран на: 11 Сеп 2002
Мнения: 405

Пуснато на: Нед Яну 05, 2003 4:13 am Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Годжи,не знам защо ти стана така.Чудя се,дали защото аз самата никога не съм имала самочувствие и винаги съм смятала,че всеки един човек е нещо повече от мен,било професионално или емоционално,било физически или интелектуално...знам какво е да се бориш със себе си,за да не се чувстваш нищожество.И това дори и сега продължава,но не си позволявам често да се поддавам на самосъжаление.И знаеш ли кое помага най-добре?Иронията-насочи я към себе си,присмей се на това,което виждаш,засмей се,човече,и ще ти олекне.Винаги,когато изпадна в патетичната поза на нищожество,си казвам:Я спри да плачкаш,не се вземай толкова сериозно!Помага...повярвай.
Когато написах първия си пост написах,че се чувствам като микрончо в рокля.Имах предвид,на всяка манджа мерудия.Опитвам се с нищожните си познания да помагам,но винаги има по-знаещи от мен...и когато се случи така,пак се чувствам нищожество...за кратко:)Защото това,което знам,всъщност никак не е малко и отговаря точно на собствените ми въпроси.Историята ми тази вечер /нощ/ всъщност е свързана с историята на моето пристрастяване към РС и интернет./Няма защо да се лъжем-пристрастени като наркомани сме:)/
Преди 3 години за първи път видях РС отблизо.Беше в един офис.Гледах само.Имах чувството,че ако пипна нещо,ще го повредя,тогава не знаех,че те са дуракоустойчиви:)Е,около седмица по-късно вече се осмелих да поиграя на минички,после на фрий сел,но любима ми стана солитеър:) Имам страхотни постижения там:)Имах възможност да посещавам този РС вечер след 7,някъде до към 8 часа.Сигурно около месец си играех на тези игрички,после инсталнаха DESCENT-е,тая игра я знаех наизуст до към 7-мо ниво:) И след около 3 месеца включиха интернет...ами,броузвах си,четях си,разглеждах..наслаждавах се на шаренията:)После видях как си чатят от страницата на hit.bg и се заинтригувах...и започнах да си чатя понякога и аз.Няма да забравя никога тези първи вълнения.Приятели.И това,докато едно момче в чата не ми каза за съществуването на mirc.Ама аз никога не бях инсталирала нищо.Дотогава само си играех и чатех,бях започнала да подозирам за съществуането на мп3-ките,но изобщо не знаех как и какво става,само лудо исках и аз да бъда посветена в това тайнство.И тогава си купих една тъничка книжка /единствената литература,която имам/ за интернет и там пишеше как да се сваля програма.Естествено-първо мирк си изтеглих.Леле,ако знаете с колко страх го направих.Но удоволствието от постижението ми беше върхът!
Трябва да поясня,че нямам някакви познати и приятели с РС.Имах един период,в който посещавах "Twilight zone" и играех предимно на "Half-life",но само толкова.Няма кого да питам,да получавам новини или инфо...каквото сама си открия,това еИ досега е така.Та,инсталирах,на другия ден го включих...очаквах същото,както на страницата на хит.бг...е,изненадаааааааа:)))Нищичко не разбирах от настройки,пък и смея ли да пипна,да не говорим,че никакво понятие от връзка,сървър,ай ер си канали и тем подобни си нямах:))))И се нахаках някъде,изникваха ми нови прозорци,кликвах йес:)),давай нататък,абе къде са нашенците!!!!Няма и няма,говорих си няколко месеца с цял свят,само българи няма.Докато един израелец,учил в Москва,не ме попита-ама какво правиш ти тука!И преминахме на руски,неговият беше по-зле и от моя:)) и ме обясни как да вляза в канал булгария:)
Като влязох,като прочетох български думи,все едно бях се прибрала у дома след далечно пътуване...искаше ми се да разцелувам всички от кеф:))Особено след като бях попадала на безбройните секс канали...мале,имам чувството,че повече от половината свят е неудовлетворен сексуално.Тук ще добавя само,че доста чужденци разбраха от мен,че българките не са толкова "лесни",както са им разправяли.И...все още си имам приятели от цял свят,които изпитват респект и приятелски чувства към България и в частност към мен.Няма да ви разказвам за радостите и разочарованята,изпитани при повече от едногодишното ми пребиваване в ай ер си далнет,канал българия...и оттам,пак благодарение на някои приятели,открих съществуването на UNI BG сървъра,по това време вече бях разбрала всичко необходимо за чата.Имах си и собствен канал,посещаван редовно от приятелите ми.Обаче вече бях започнала да чувствам отегчение от горе-долу еднаквите неща там.И в UNIBG си беше горе-долу същото,само дето маше малко по-малко чужденци.По тава време вече се кефех много повече от музиката,която свалях:))Преживях и първите троянски кончета:)Имах но едно време и една малка бомбичка в един от имейлите си:)Бях инсталирала вече първия си уинамп:)И една страхотна програмка за бързо теглене,после стана платена,на фрийта не бях попадала още:)Най-общо казано експлоатирах познанията на нет-приятелите си,за да ме образоват:)))Знаете ли какво е онлайн уроци,когато чатиш с десетина човека,които ти се сърдят,че се бавиш,а се включват и нови:)))А аз не съм такъв човек,да не обръщам внимание на хората.За мен няма лоши и добри,бели и черни,тъпи и умни,всеки си е уникален и всеки има някакви достойнства.И на мен се пада честта да ги открия:))И ги откривах...Наистина има достойни хора!
По някое време си изтеглих и ICQ )))Вече горе-долу се справях без да чета много за програмките.Бързо си създадох и там приятелства.
И някъде около Коледа по-миналата година получих домашен РС...Отначало започнах да проучвам вече самото РС,после пак си минах на чат.Оттам получавах повече информация и знания,отколкото,ако я търсех сама.Тогава научих и за файъруол и ми изпратиха един по нета.Ама с рар-файл:))Да,ама няман Уинрар:))Е,и това се уреди.
И пак имах попадение-открих ФТЛ...хората ми влязоха в положението:)))))А то беше-лаик отвсякъде:)И рубрика ми създадоха-Помощ за Лусинда:))Имаше няколко човека,които ми отговориха на въпросите,после някакъв гаден вирус ми скапа компютърчето...И започнах всичко отначало...
Е,пак си ми помагат и хора,с които си говоря в ай си кю,но вече започнах и сама да се ориентирам за много неща.Но с ай ер си се простих вече отдавна,чакам да ми изтече "годността" на никовете само в ге бе ге -ай ер си-то:)По някое време се бях мераклисала да си направя страница и като видях,че мога там-направих си:))Обаче,майтап...направих една гадория и сега не мога нищо да пипна на index.html,писах на Веско /dzver/,ама човекът не отговори и нищо не направи.През това време получих един гаден пост в гестбука си на тъпата страница в битекс и реших,че каквото ще да става,ще си направя хубава страница някъде,моя,изцяло отговаряща на собствените ми виждания по въпроса.
Нямате представа как случайностите при мен са все едно предизвикани от нуждите ми:))Изтеглех някакъв ай ер си скрипт,който после се оказа,че съдържа и някакви вируси,но пък от него попаднах на дейта.бг.И веднага се кандидатирах:)И веднага се амбицирах.Един месец преди това един приятел от ФТЛ ме беше насочил към еден редактор за уеб страници.Освен това си изтеглих и други:)))От всичките точно този ми допадна...и започнах,даже не знаех как точно ще го кача:)После качих първите си мп3-ки:) И така...
Приятели...това май никой от вас няма да успее да изчете търпеливо:))
Но,гордея се,че съм постигнала нещичко и сама.Както се казва "нищо,ама от сърце"))Вие всички имате или такова образование или контактувате с хора,които могат да ви покажат всичко,което ви интересува.А аз все преоткривам колелото:)Ама си е голям фън,ви казвам:)))))))
_________________
"Безсъници" - за тези, които обичат да четат, за тези, които обичат да пишат, но най-вече за тези, които обичат да се смеят:)

Последната промяна е направена от lusinda на Чет Яну 09, 2003 11:35 pm; мнението е било променяно общо 1 път

Върнете се в началото


thedarkside



Регистриран на: 26 Апр 2002
Мнения: 727
Местожителство: vsichki vuzmojni noshtni zavedeniq
Пуснато на: Нед Яну 05, 2003 5:54 am Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Eiiii Lusibaq u4ene si e padnalo:)Emi az li4no sam samouk do tova polojenie koeto sum sega,poiskah na dartanqn da mi vseme PC i zapo4nah kato indianec "tuk ako natisna kakvo 6te stane tam ako natisna" tova be6e prez 98-ma January i dokum lqtoto ima6e 2-3 sriva no sled tretiq ve4e posviknah i leka poleka po-predpazlivo se ponau4avah kolkoto moga i tova e
E az kato gledam pak sam posledniq postval po tazi tema kato gledam 4asa:)Dosega bqhme na diskoteka ako moga tai da go nare4a v Ihtiman,4e DJ-q ni e priqtel toi sas sobstvenika ni zapozna i sega 4esto hodim ot mesec nasam tam,ima ina4e hubavi devoi4eta
Tazi ve4er puk ni svalqha nqkakvi leli4ki kum 40-te no dosta zapazeni 4e daje 2 ot tqh osobenno ednata dosta ni haresa.4e i nahakani zapo4naha da ni puskat race xixi no za ebavki be6e pove4eto vse pak sa na 40godinki a ima6e dosta momi4enca za zaribqvki i tam kakvoto i da e
Malko sm poizmoren ne samo to tam ami i magistralata be6e zamraznala i se vlq4ihme sas 50 po edno vreme i kapaka ne si vijdah ot magla,na 2 pati kukite me spiraha,posle da razkaram koi ot kadeto e iz kvartalite i sega sled kato pro4etoh vsi4ko dotuk ne mi se pi6e ne6to mi 6te lqgam no vie si pi6ete to i bez tova az drugo nepi6a:)
Gruicho vnimavam vnimavam az sas "limona"a ina4e i az sam golqm fen na lizaneto moga da go pravq nqkoi pat za 5min no lija 14as xixi,to zatova i posle e samo 5min xaxaxa:)Ham v Hisar dobre ste si prekarali no ot tam samo sam minaval nesam spiral da poogledam grad4eto:)
E leka vi no6t..........ili dobro utro
_________________
http://thedarkside.data.bg/

Върнете се в началото


gruicho



Регистриран на: 28 Окт 2002
Мнения: 422
Местожителство: Пловдив
Пуснато на: Нед Яну 05, 2003 3:10 pm Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Значи като стана дума за зарибявките с компютрите мога да кажа че се зарибих още от правец 8c не си спомням коя година беше. Но някъде към 88 - 89 в работата на татко ми (ОАРИЛ в окръжна болница) им донесоха Правец 16 което беше връх на техниката
и аз редовно в сабота и неделя ходих винаги за да си играя на "cat" или "digger" или на култовата "Goody". След това почнах да се интересувам и от самата оперативна система която всъщност беше DOS 3.0 Позаинтересовахг се доста от различни команди независимо
че бях едва 5 клас ламерче. След това наизлязоха 386 486 които направо ме забиха в земята. Мноо впечетлен бях. Играхе споменатите от Lusi минички и солитаре но на мен любимите ми бяха Хартс и ФрииСел. След това бях втрештен от Doom а да не говорим за
оперативните системи. Докато пазех родното небе имах шанса да имам компютър на службата ми и там много добре усвоих NC. Абе така да се каже бавно и системно започнах да си поемам дозите от компютър манията. След катоотново попаднах в цивилизацията имах
огромния шанс да започна работа като видеомонтаж и компютърна графика в една кабеларка. От там научих много неща които и до днес са ми полезни. Първите ми стъпки в Internet са именно там. Направиха ми поща тъй като аз си бях Internet ламя (ламер) После ми показаха и MIRC (това беше септември 1998) и от тогава още повече се пристрастих към манията интернет. Регистрирах си ник и почнах и да се зарибявам по истинската ми мания mp3-ките. Имах възможноста 2000та година да си купя собствен компютър (се едно сам си купил бонк) и от тогава вече савсем се окъках. Нощите вече не ги използвах по предназначение а за да съм в нета. Оттогава насам все си кисна в нета и все си намирам оправдания за да сам в нета. Най - интересно беше преди да премина на кабелен интернет чрез модема как си крадох акаунти от службата и си ги позвах в къщи хихихихи. а тогава зарибих и сестра си която беше абсолютна ламя в компютрите но покраи мен и тя научи разни нещица така че да не е чак нивидяла. След това и на нея предложох да пооткрадне някои и друг час от акоунта на нейната фирма и така си имахме безплатен нетец в къщи. Само дето телефон плащахме повече. След първата сметка от 47 лв. Татко реши че вече ние ще плачаме телефоха. Така и стана ама аз мноо скоро се изнесох от къщи и сега сам си на каблно нетче сам самичък. Е отвреме на време моито момиче спи в нас. Пак към тая тема обърхам еййй ама съм. Ами такъв сам си аз, мрасник сексуален. Ама да ти кажа Lusi, не кисна в чатовете за секс щото е супер тъпо. Интересувам се от други хави. хихиихи Не питайте какви.
Интернета наистина си е мания от която трудно (според мен и невъзмобно) да се откажеш. Това е връзката с света. Мноо голям кеф ми е като вляза в игрите на Yahoo и пребия някой 40 45 годишен американец на билярд. Хич не ми вярват че сам на 24. Обаче се пукат от яд хехехехе .

Ами това е от мен от следобедното ми ставане след снощното тотално уливане в един рок клуб.
Часът е 15.05 не мога да повярвам. След 2 дена ще патувам до Добрич и вместро да дремя в влака какво хубаво щеше да е ако си имам лаптоп с сателитна връзка (еееееее гъзар) Дори и там пак ще си поствам темите в data.bg и дано работи и като цяло
_________________
King for a day...Fool for a lifetime http://gruicho.data.bg/

Върнете се в началото


Peso



Регистриран на: 29 Ное 2002
Мнения: 12

Пуснато на: Нед Яну 05, 2003 5:11 pm Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Lele hora odavna ne sam siadal i chel s takav kef niakoia tema, pa kamoli dokrai pri polojenie che e tolkova dalga. Ta lusinda ti si gotin chovek prodaljavai v sashtia duh az shte sam edin ot horata koito shte sledi tazi tema s interes
Dokato chetoh tvoia istoria za karleja se setih za edna podobna. Sashtoto beshe se sluchilo na edin priatel samo che pri nego beshe po brutalno zashtoto malkata jivotinka beshe se zabila pochti v chlena mu malko v diasno. Ta zvanimi telefona edin den i chuvam sashtia toi priatel s glas kato na martvetz. "Kopele triabva da doidesh s men v poliklinikata sled 2 min idvam da te vzema". Az parvonachalno malko si iskarah angelite ama kato mi razkaza edinstveno iskah da pochna da se smeia ama toi gorkia beshe tolkova uplashe che ne posmiah Ta otivame nie v poliklinikata mislia che beshe v hirurgiata i za moe nai goliamo shtastie a za negovo neshtastie vatre v kabineta biaha dve sestrichki na po 23-24 godini. Sled kato izleze na moga da vi opisha kakva fizionomia beshe pridobil toz chovek, neshto kato chovek sblaskal se sas smarta, a ot vatre se chuvashe isterichen smiah. Tezi sestrichki go darjali 15 minuti gol i mu razpraviali che ako ne e bil doshal na vreme shtial da ostane imputenten, ili po losho shtialo da se naloji da mu go rejat, ili moje bi samo edinia tashak, posle mu obesnili che ne triabva da pravi sex 1 godina shtoto karleja mojel da e vatre oshte i ot sexa da se sabudi i da mu go iziade, ta nai nakrai kato mu obesnili che se ebavat toi ne im poviarval, mislil si che go uspokoiavat. Trudno mi e da prerazkaja tochno kolko smeshno mi beshe vapreki che moje i da dabe opasno. ot togava choveka ne mojesh da go nakarash i s nai izikushitelnite raboti da pravi kakvoto i da e sred prirodata.
Po otnoshenie na temata za liubovta, i az sam na mnenie che chovek triabva da neprekasnoto vliuben shtoto tova e chustvoto koeto moje da te darji jiv.
Ta dano da ne se spre tazi tema skoro shtoto i az sam v Neta cheto po tziala nosht, a togava verno e dosta po konfortno za kakvo i da e