Friday, January 03, 2003

mladostbg
Напоследък нещо не ми остана много време да се разчета из безсъниците, обаче сега седнах с намерението само да ги прочета, да сварша някоя друга работа и вечерта.. като му дойде времето да попиша и аз. (не знам защо, но вечер ми е много по-лесно да събирам мислите си и да изразявам чувствата си). Но, Годжи, това, което си написал ме накара веднага да седна пред word-а и да напиша две-три думи! ЛЮБОВТА не се търси, приятелю!! Тя сама те намира, точно, когато най-малко я търсиш… когато най-малко я искаш! Просто те удря спонтанно, в един прекрасен и незабравим момент, когато изведнъж осъзнаваш, че си влюбен! И от този момент светът около теб се променя, всичко е по-лесно и далеч по-прекрасно! Запомни ми думите, приятелю!! Недей да се отказваш от нея, а напротив. Какво искаше да кажеш с това “имам ли избор”? Разбира се, че имаш избор! Човек винаги има избор. Всеки, който има душа и сърце, може да избира между хиляди неща…И знай, че любовта е за всеки… за теб, за мен, за Луси, за Дарксайд, за Груйчо… за всички. Просто, защото това е най-прекрасното нещо на света. И теб ще те застигне, не се притеснявай ))!
Дарксайд, напълно съм съгласен с Луси… завиждам ти, човеко, че ще я изпиташ за първи път ). Хайде, довечера ще пиша по-надълго и нашироко… Сега просто думите на Годжи ме афектираха мъничко…

П.С. Годжи, само искам да те питам…Как можеш да мразиш любовта след като никога не си я изпитвал????