Friday, January 03, 2003

thedarkside
Zdraveite zdraveite pak v ranni zori:) Lusi pak ni e zaradvala s dalag razkaz xixi, Parvo Lusi da zapo4na sas parviqt ti post ili po-to4no tova za men:)Emi 6te ti otgovorq to4no............nikoga nesam izpitval tova koeto opisa i mislq 4e nqma i da go izpitam!No zasmetka na tova se radvam na tezi koito go izpitvat i to iskrenno.V tova otno6enie sam "debil" meko kazano,dnes za nqkoe momi4e mislq edno utre drugo no na priqtelite koito imat tezi 4uvstva opitvat se da gi sahranqt i t.n. vinagi pomagam s kakvoto moga mnogo im se kefq kato gi gledam kak se radvat edin na drug to ve4e kato gledam po4ti vsi4kite mi priqteli sa "zaeti" tai da se kaje ot tezi 4uvstva zapo4naha da me pozabravqt za da sa si sami no nevsi4ki a i az sam ob6titelna li4nost i namiram novi s koito da pravq "no6tni podvizi" pravq dosta "broiki" s koeto ne se gordeq ni nai malko daje se 4udq dokakvo 6te me dovede tova,no tai e nqkoi vinagi si ostavame "sami" 6to se odnasq do tezi 4uvstva!!!Kolkoto i da ne go proumqva6 Lusi tova e nqma gi nqma i da gi ima daje i edin ot vsi4kite koito izbroi go e nqmalo dosega a sam imal tolkova mnogo xixi znam nqma i da ima! Stiga s tova za knijkata:)Golqmoto udovolstvie za nqki e da 6ofirat prosto kakvoto i da e tova si e tqhnata maniq men tova ne me radva ve4e a i kato se setq na kakvo sam se u4il!Sega ostana samo tova da tarsq novi mo6tni ma6ini i to na dalag pat tova mi dostavq udovolstvie drugoto e breme!Az puk sum zavar6il Avtotransporten tehnikum i tova sme pravili 4 godini,na izpittite (izpitite za6toto bqha za vsi4ki vazmojni kategorii koito mogat da se vzemat predi 21godini) nikoi nenapravi i malka gre6ka pone v moqta grupa vse pak vsi4ko tova koeto ni karaha togava go pravehme ve4e 4 godini vse edno da kara6 kolelo:) Dam znam kolko opasni 6ofiori ima gledam gi vseki den i se 4udq kak o6te nqkoi ne me e otnesal vapreki 4e 6ofiram dosta samonadeqno i nahalno no nesam samo az takav a kolko go pravqt bez da imat "pokritie" kakto e dumata ujasss xixi ,sloji si vmesto nomer da pi6e "LUSI" 4e da znaem da se pazim e trqbva da se razdeli6 sas 7000lv. za tova udovolstvie no tova e otdelen vapros:) E pojelavam na vseki da izpita spomenatite ot Lusi "4uvstva" predpolagam trapkata e golqma..........iiiii Lusi kakvo pravi6 po vaprosa sas tvoeto vlubvane???Ima li sa6toto izla4vane i ot drugata strana,za6toto ina4e si e jivo ma4enie ako go nqma ili pone az tai si mislq 4ovek bez 4uvstva ili pone v tova otno6enie no kato gledam drugite e ujasno ako go nqma i ot dvete strani!E leka no6t 4e utre mnogo sre6ti netrqbva da propuskam:)