Thursday, January 02, 2003

gruicho
Като почнахме темата за консумацията на любов, мога да задам въпроса на каква музика обичате да го правите и коя е най нестандартната музика на която сте го правили. Определено мога да кажа че SADE прави музика THE BEST FOR SEX Просто на тази музика дори и да не ти се ще ( което е малко вероятно при мен тъй като го раздавам секс маняк ) ще ти се прииска. Сащо мога да кажа че Kenni G и Barry White също могат да се мерят с SADE.

Относно за нестандартна музика за секс може би сам щурувал на Clawfinger и Incubus.

Aма при всички положения си е супер щото които каквото може да ми говори секса е нещо което успокоява страшно много и повдига ........ и настроението и самочувствието. Абе супер си е, аз препоръчвам секс по 2 - 3 пъти на ден.

ToBa дето Lusinda подхвана за нестандартното място, аз лично съм го правил покрива на 11 етажен блок (нашия) Просто се наложи поради същата причина поради която и Lusimda е била в гората.

А затова че още не сам се наспал наистина е така. Баси само будувам нощем я пред PC (май май най много пред него стоя) я В приятелката си (нали почнахме на тая тема и аз затова) Абе не се оплаквам, от сън спомен няма, а и не ми е сега времето та да спя.