Wednesday, January 01, 2003

lusinda
Честита нова година посетители на "Безсъници". Обичам ви и ви пожелавам много радсти щастие и успехи (особеноо на Lusinda за Стани Богат) Значи сега сам малко в реанимация от новата година. Мислих си защо се сабираме за празнуването на Нова Година като следващата година се сабираме и си казваме отново. "Аиде по бързо да се маха тая година че само простотии станаха". За мен това е повод да се видя с приатели ако е възможно, но не виждам смисъл да се ядосвам ако съм бил например на работа или нещо подобно. ПРосто това е един ден от едната в другата година. Преди малко се върнах от McDonalds. Tам изхаках 1 голям ягодов шейк и щвх да повърна. Ебаси мноо е готин обаче няма свършване ве. Мноо е голям. Стоях си в McDonalds и си мислех, абе тва нещо ми намирисва. Много добро обслужване равносилно на облизване на мускули за сядане, перфектна чистота, уютна обстановка и още много екстри. Обаче на мен не ми е кеф. Защо ? Защото това е храна за хора които мислят само за Хляба и Зрелищата. Казвам си аз "Абе в тиа McDonalds ходят само бедняците на USA. Тва е гадна храна и мноо мноо вредна. (не че ние не се тъпчем с вредни храни)" Незнам някой по заможен и известен в западна даржава да яде в McDonalds. А тук в България сякаш е някъкъв престиж да се тъпчеш в "СУПЕР ЯКИЯ McDonalds" Това си е смешна закусвалня за бързо хранене на ЕРД (Едър Рогат Добитък) На мен лично ми е много много по хубаво да отида в някоя кръчмичка рано рано сутрин и да се опитам да изтрезнея с голяма Zagorka и шкембе чорба. А ако ще е излизане за хранене то предпочитам да изведа моето момиче на ресторант и там да хапнем както по добава. Цените са почти същите. Аз не мога да си преставя колко неразумен (това е синоним на това което исках да кажа но доста по културно) трябва да си за да си купищ нещо 100 gr. максимум за някви нереално много пари. Май май много се отклоних ама просто на Върколак като мен не му се нравят тиа неща. Незнам може така да мисля поради толковата много нощни часове прекарани активно, а McDonalds e направено за дневните индивиди. Незнам ...... но го мисля и за това го споделям......дано намеря подръжници , а темата която maldostbg подхвана е много много хубава. Днешната младеж е като ...незнам много много лошо нещо се случва с нея. Нито четат книги, което лично за мен е нещо ужасно. Незнам как се развиват без да четат книги. Учителите само дето не ги бият. Според мен ще дойде време в което ученик ще осъди учител затова че го е изпитал в понеделник първия час. Просто незнам кой фактор развали днешната младеж. В само 5% от днешните деца мога да видя себе преди. Това е лошо но е така. Това е от мен засега. След малко още.