Tuesday, December 31, 2002

Godji
I kakva stana tia? Az se staraia da pisha interesni i zabavni neshta, a me obviniha che sam gonil broi dumi. Napravo me razbihte. Chas i polovina se mucha da naipsha neshto interesno (zabelejete, a ne dalgo), ama mai ostanah neotsenen . Ako iskam da se sastezavam za broi dumi, niama koi da me bie, no az neiskam da se sastezavam izobshto! Prosto iskam a doprinesa. Lusi, ako ne si mi provchela neshtata, prosto nameri vreme i gi procheti predi da mi kazvash da opitam pak. A az che shte opitam, tova e iasno, sled niakoi i drug den ida pak!! A zasega, chestita nova godina na vsichki! PS. Orbit sas zahar ne sam vijdal, Tarbuh ne znam otkoga se pishe s malka bukva, vinagi sam go pisal s glavna, a po vaprosa s jenite i horata - abe mai ednoto e podkategoria na drugoto, ama triabva da pitam niakoi, koito e dobre po biologia. Oshte edno PS. Niakoi izobshto prochete li mi parvia post ot krai do krai?