Sunday, January 05, 2003

Peso
Lele hora odavna ne sam siadal i chel s takav kef niakoia tema, pa kamoli dokrai pri polojenie che e tolkova dalga. Ta lusinda ti si gotin chovek prodaljavai v sashtia duh az shte sam edin ot horata koito shte sledi tazi tema s interes
Dokato chetoh tvoia istoria za karleja se setih za edna podobna. Sashtoto beshe se sluchilo na edin priatel samo che pri nego beshe po brutalno zashtoto malkata jivotinka beshe se zabila pochti v chlena mu malko v diasno. Ta zvanimi telefona edin den i chuvam sashtia toi priatel s glas kato na martvetz. "Kopele triabva da doidesh s men v poliklinikata sled 2 min idvam da te vzema". Az parvonachalno malko si iskarah angelite ama kato mi razkaza edinstveno iskah da pochna da se smeia ama toi gorkia beshe tolkova uplashe che ne posmiah Ta otivame nie v poliklinikata mislia che beshe v hirurgiata i za moe nai goliamo shtastie a za negovo neshtastie vatre v kabineta biaha dve sestrichki na po 23-24 godini. Sled kato izleze na moga da vi opisha kakva fizionomia beshe pridobil toz chovek, neshto kato chovek sblaskal se sas smarta, a ot vatre se chuvashe isterichen smiah. Tezi sestrichki go darjali 15 minuti gol i mu razpraviali che ako ne e bil doshal na vreme shtial da ostane imputenten, ili po losho shtialo da se naloji da mu go rejat, ili moje bi samo edinia tashak, posle mu obesnili che ne triabva da pravi sex 1 godina shtoto karleja mojel da e vatre oshte i ot sexa da se sabudi i da mu go iziade, ta nai nakrai kato mu obesnili che se ebavat toi ne im poviarval, mislil si che go uspokoiavat. Trudno mi e da prerazkaja tochno kolko smeshno mi beshe vapreki che moje i da dabe opasno. ot togava choveka ne mojesh da go nakarash i s nai izikushitelnite raboti da pravi kakvoto i da e sred prirodata.
Po otnoshenie na temata za liubovta, i az sam na mnenie che chovek triabva da neprekasnoto vliuben shtoto tova e chustvoto koeto moje da te darji jiv.
Ta dano da ne se spre tazi tema skoro shtoto i az sam v Neta cheto po tziala nosht, a togava verno e dosta po konfortno za kakvo i da e