Sunday, January 05, 2003

gruicho
Значи като стана дума за зарибявките с компютрите мога да кажа че се зарибих още от правец 8c не си спомням коя година беше. Но някъде към 88 - 89 в работата на татко ми (ОАРИЛ в окръжна болница) им донесоха Правец 16 което беше връх на техниката
и аз редовно в сабота и неделя ходих винаги за да си играя на "cat" или "digger" или на култовата "Goody". След това почнах да се интересувам и от самата оперативна система която всъщност беше DOS 3.0 Позаинтересовахг се доста от различни команди независимо
че бях едва 5 клас ламерче. След това наизлязоха 386 486 които направо ме забиха в земята. Мноо впечетлен бях. Играхе споменатите от Lusi минички и солитаре но на мен любимите ми бяха Хартс и ФрииСел. След това бях втрештен от Doom а да не говорим за
оперативните системи. Докато пазех родното небе имах шанса да имам компютър на службата ми и там много добре усвоих NC. Абе така да се каже бавно и системно започнах да си поемам дозите от компютър манията. След катоотново попаднах в цивилизацията имах
огромния шанс да започна работа като видеомонтаж и компютърна графика в една кабеларка. От там научих много неща които и до днес са ми полезни. Първите ми стъпки в Internet са именно там. Направиха ми поща тъй като аз си бях Internet ламя (ламер) После ми показаха и MIRC (това беше септември 1998) и от тогава още повече се пристрастих към манията интернет. Регистрирах си ник и почнах и да се зарибявам по истинската ми мания mp3-ките. Имах възможноста 2000та година да си купя собствен компютър (се едно сам си купил бонк) и от тогава вече савсем се окъках. Нощите вече не ги използвах по предназначение а за да съм в нета. Оттогава насам все си кисна в нета и все си намирам оправдания за да сам в нета. Най - интересно беше преди да премина на кабелен интернет чрез модема как си крадох акаунти от службата и си ги позвах в къщи хихихихи. а тогава зарибих и сестра си която беше абсолютна ламя в компютрите но покраи мен и тя научи разни нещица така че да не е чак нивидяла. След това и на нея предложох да пооткрадне някои и друг час от акоунта на нейната фирма и така си имахме безплатен нетец в къщи. Само дето телефон плащахме повече. След първата сметка от 47 лв. Татко реши че вече ние ще плачаме телефоха. Така и стана ама аз мноо скоро се изнесох от къщи и сега сам си на каблно нетче сам самичък. Е отвреме на време моито момиче спи в нас. Пак към тая тема обърхам еййй ама съм. Ами такъв сам си аз, мрасник сексуален. Ама да ти кажа Lusi, не кисна в чатовете за секс щото е супер тъпо. Интересувам се от други хави. хихиихи Не питайте какви.
Интернета наистина си е мания от която трудно (според мен и невъзмобно) да се откажеш. Това е връзката с света. Мноо голям кеф ми е като вляза в игрите на Yahoo и пребия някой 40 45 годишен американец на билярд. Хич не ми вярват че сам на 24. Обаче се пукат от яд хехехехе .

Ами това е от мен от следобедното ми ставане след снощното тотално уливане в един рок клуб.
Часът е 15.05 не мога да повярвам. След 2 дена ще патувам до Добрич и вместро да дремя в влака какво хубаво щеше да е ако си имам лаптоп с сателитна връзка (еееееее гъзар) Дори и там пак ще си поствам темите в data.bg и дано работи и като цяло