Sunday, December 29, 2002

tarbuh
хихи, лусинда, нищо лично, ама да знаеш, че си голям сладур аз така викам на всяка, която ме кефи като естествено нямам предвид външния вид, а това отвътре, защото то е далеч по-важно супер яки неща си написала, и по супер начин най-накрая да видя, че има хора, които не спят, а в същото време не са в някое клубче, радвате ме, ей, че моите приятели в 2-3 обикновено си тръгват че били уморени... а имах един приятел, който като мен си висеше, ама развали се човека, почна и той да си ляга даже в 1 мъка голяма и пак за луси - това аватарче, честно казано открай време ме радва отвсякъде, хаха, много е весело, а на мен за съжаление малко весели неща ми останаха в тоя живот... айде, че май само глупости написах, ама в момента съм в много странно настроение, тъй че ми е простено (надявам се)...