Saturday, December 28, 2002

lusinda
Е,значи брат по съдба:)Няма да ти казвам аз от колко години насам не спя нощем.Ама си е супер,нали?Няма кой да те врънка за това и онова,да ти казва какво да правиш или не правиш.Целият интернет свят е пред теб,за теб и само на теб...И никой не ти вика : абе,изключвай тоя компютър,че... А когато ти стане супер тъпо и не намираш бухалчета като теб,които да могат да ти правят компания до 6 сутринта или по-късно,започваш да теглиш програми,които изобщо не ти влизат в употреба,започваш да качваш други,които никому не са нужни...или просто си постваш някъде,та да усетиш,че те има:))))) Е,някои се отдават и на по-странни занимания:)Странни от моя гледна точка,като например-да отварят сайтове със снимки или филми...със съдържание,което ме кара да се чувствам просто тяло.Тяло,нелошо,ама без нищо друго.Няма интерес,няма гъдел,няма мечти,няма романтика,няма привличане,няма копнеж...само гадничко порочно обсебване на тялото от някакви гнусни желания за притежание.Започвам да се чувствам като обект,като една от онези надуваеми кукли с начервени отворени устни,готови за всякакви гаври,без право или възможност за изразяване на несъгласие.(Не им знам другите анатомични подробности,само това се вижда от филмите).

Бях си качила снимки на сайта по едно време...и ги изтрих.Като забелязах,че твърде често започнаха да ги свалят,рекох си : бе ти защо изобщо си ги качила?За да им се радва някой извратеняк в прилив на сексуални желания,да се покажеш каква хубавица си или колко си секси,или просто за да няма съмнение,че си женско същество?Че иначе кой го боли как точно изглеждаш...нали важното е да те четат?И ги изтрих...Сега вече знам,че когато си качи миниизображения и някой ги отвори,това му действие се записва като сваляне,нищо,че той просто е погледнал снимката ти в действителните й размери:)))))))Ама сега хич не ми се показва вече коя съм,че много говоря...и не се знае кой какво ми мисли...баси параноичката:))))

Вчера,като писах онова за вечерта в Арт-салона,така и не се сетих да подменя поне прякорите:)Всички герои и събития са действителни и разчитам,че културните дейци не ползват този форум,та няма да се разпознаят:)Иначе аз много си ги уважавам.Един такъв може да седне на бутилка с какъвто и да е алкохол (може и метилов) и да ти докаже,че във виното се крие истината-нагледно.Истината,цялата истина и само истината.И ти,като погледнеш,да откриеш,че не те лъже.Само трябва да замениш "истина" с "бутилка".Щото от виното нищо не е останало,само бутилката,цялата бутилка и само бутилката:))А виното говори чрез устата на невинния културен...ех,как ми се иска и аз да можех така.Ама,това,че черното е бяло изобщо няма да го затрудни...ще ти го покаже пак нагледно,та да започнеш да се чудиш дали не си изпаднал във временна слепота.Почти като в датата.

Тук често ни се казва : има правила,спазвай ги!Ако не ги спазваш-изхвърчаваш.Щом не плащаш,ще си траеш.Прави трафик,а като те изтрият,започвай отначало.Защото датата е вторият ти роден дом,без нея закъде си.Ама,разбирам ги аз-те не са виновни...дали са ти 2 Gb троши си главата.Те не са виновни,че имат проблеми.И ти имаш проблеми,съчувствай им.Не ги ругай,че ще пострадат интересите на датата.Btw,още не ги знам какви са интересите,ама няма съмнение,че започнах да ги схващам:)))))))) На един човек,отговорен,му казвам : хей,самотно стърчащ остатък от отсечено дърво!А той : мхм? А,нищо,ама звучи красиво,нали?))))Е,не му оставаше друго,освен и той така : )))) Днес нямам вдъхновение...трябва си ми среднощното спокойствие и тогава ще ви разкажа за това какво се случи миналата седмица.Търпение,че с тези веселби дето се очертават,май ще пестя доста трафик

Ма няма ли кой да ме наддума тук!?