Saturday, December 28, 2002

Безсъници I

Седя си кротко пред компютъра,чувствам се като микрончо в рокля,след като уебмастър изпраска един съвършен скрипт след моя идиотски ламерски пост...и ме цепи главата от изпитото вино.Да речеш,че съм изпила много-простено да ми е...ама една чашка...трябваше да си поръчам бърбън,от него и 500 грама да глътна само ще ми е весело и на дансинга няма да има място за други.Знам си,че и от 1 глътка вино ме боли,ама май реших да съм мазохистка тази вечер.

Ех,доскоро вечер си седях и си псувах датата...сега се кефя :)))Ще ми стигне трафикът този месец:))Ама нещо и другите юзерчета взеха кротко да го дават.Няма на какво да се наслаждавам,всички образцови и недотам образцови попържни вече се изпонаписаха:))И сега се чувства острата липса на колективизма:)))))И само като им каже някой от админите-ами това е то фрий,не плащаш-не получаваш,и млъкват.Бе този трафик дето го въртим като гламави на мен да ми го плащат,както на датата,хич няма и да се замисля дали да си поръчам бърбън или вино:))Маааааа,мнооооого се кефя на датата.Преди предупреждавах някои по-буйни юзери,сега само изказвам съболезнования.Щото иначе се получава "Хроника на една предизвестена смърт" :))Ми къде отивате вие...дали ви хората пространство, а вие и екстри искате.Като качите някой файл,кръстете се да не е от най-търсените или изобщо не го качвайте))А като ви го изтрият после,понеже някой друг го е качил /уж/ преди вас ,протестирайте си кротко у дома,защото като постнете нещо по този въпрос,ще се поставите в кръга на хората,които са против интересите на датата.А ако не го изтрият веднага,ще предизвикате такава размяна на любезности,че ще изхвърчите по "взаимно съгласие":)))))Аз например си поствам само каквото си знам:)))А то няма нищо общо с РС или интернет:))В тия работи съм пълна дупка.Ама като ми се чете нещо умно...какво да направя,освен сама да си го напиша:))))))))

Да ви кажа,днес в Арт-салона ми беше страшно весело.И даже не се сещах за датата.Обаче,като съм с гаден биологичен часовник и се чудя като не ми се разговаря с никого в нет кво,аджиба, да правя посред нощ,сега ще ви отегчавам със себе си,та може и да ми мине:))Та,имаше банкет...на културните дейци.Ма то какво ли им е културното,ела,та ми кажи,ама иначе весело:)))))Брат ми свири на соло-китара,поздравява ме с "Still got the blues for you"...размазва ме това парче,ви казвам.Танцуваме си го,после нешо по-бързичко,по някое време-хоро...е,не го умея,м...иска ми се да го умеех:)) Е,обаче се наслаждаваме на професионалното изпълнение на един хореограф,няколко танцоьра /и танцьорки де/ и няколко аматьора)) Страхотно е.Любимите ми ирландци и шотландци пасти да ядат!!!Дотук добре...оркестърът прави почивка.И,за щастие има и други музиканти в залата.Започват...о,наистина са професионалисти.Стават и няколко от фолклорния състав-страшно се получава...!!!Ех,умеят да се забавляват културните.По едно време влизат Боби Чадъра и Цеца Царевицата.И казвам на моята компания:сега ще стане супер-шоу!Те са царе на рока-танцуват като богове.
Когато оригиналният оркестър начело с брат ми започва поредица от рокчета,дансинга им става тесен:))Малееее,и на тях завиждам...Ама как не им се зави поне веднъж свят на тия хора бе...Ми аз от един пирует съм готова да падна в обятията на партньора си, а те!Фффффффффф,стана им горещо,ще починат.Ама и на музикантите им стана...а май и сухо им стана:))Хайде по някоя глътка.А тия от конкуренцията това и чакат:))Е,ма карат повечко на блус...не че имам нещо против,ама вече темпото им май е станало обратно пропорционално на чашите с алкохола.И все пак всичко е ОК,докато на Боби Чадъра не му се дотанцува пак...и отиде до "втория състав" :))Ама на претенциите му за рок...не му се отваря чадъра:))И в следващия момент така и не разбирам как припяващият си нещо вокалист се оказва с микрофон в устата...:)) Мхм...не му отива.Сега ако става нещо,ще става...ама се размина.И мераците на културните се укротиха и платеният състав отпердаши една страхотна поредица рок...ега ти шоуто,грешка няма.Чак и мен ме засърбяха петите...ама си рекох,че сигурно е защото искат да си ме закарат вече в къщи.И ми се размина някоя и друга ишиасна или радикулитна болка,пък защо ли не и някоя понавехната или натъртена част:)))))Ааааааа,втори път на банкет на културни дейци не отивам.Сега не мога да заспя от впечатления!Не че и при липсата им ще мога,ама по-друго си е като си имаш основателна причина:))Ае,сега ще се опитам да се успокоя с гледането на приказни същества от фентъзи произведения,те ми действат просто като усмирителна риза:))))

Р.S. Ако ме изтриете,няма да ви се сърдя :))))))Ама пак ще пиша:)))

0 Comments:

<< Home