Saturday, December 28, 2002

lusinda
maximus...barzo pisha:) a oshte po-barzo pisha,kogato mi idva otvatre:) thedarkside,ranichko si legnah,predi teb:)))),parvo prebih komputara na tabla,posle se setih za oshte nqkolko interesni raboti,koito ne napisah v gornoto...ama ne se znae,moje i oshte da vi podosajdam:P disco,blagodarq!samo deto az iskam da precha:)))))))) ama na opredeleni hora samo:) inache-da,s copy i paste,refreshva mi barzo i taka mi ubiva jelaieto da pisha,che az ne moga da se izrazqvam ednosrichno...kakto se zabelqzva:)bqh tragnala da pisha neshto po edna tema za grajdanskata voyna...e,kato go zapochnah za treti pat,taka se razbesnqh,che zamalko da si smenq mnenieto s protivopolojnoto:) gruicho,i na teb blagodarq za tarpenieto:))) i odobrenieto:) sajalqvam ako na vas vi kasam nervite,iskah nechii drugi nervi da poopana:) ama ako skoro ne zaraboti datata napravo shte me predizvikate kam novi slovoizliqniq:) e,sega i tova ako ne vi uplashi,ne znam koe drugo:)