Sunday, December 29, 2002

gruicho
Олеле боже, колко се радвам на тази тема Безсъници. Тва е като нещто което ти се случва рядко в живота. Почти като нещо което си търсел в гората а го намираш в града. Много много ми харесва това, а за това че ние сме нощни птици е повече от ясно. ТОлкова много дневни часове сам проспал поради факта, че няма кога да спя освен тогава. Баща ми в малкото пъти когато го виждам тъй като вече от 2 г си живея сам (thedarkside голиям кеф е) ми казва поколението на Върколаците. Така си е , снощи пак го откарах до 3 часа по рок клубовете и до 6.30 в нет пространстовото което за мен е вече паралелния ми живот. Но за беда сам на работа от 9.00 и не ме питайте как станах, когато слязах от автобуса и се засилих да си купувам чай, продавача помисли че сам на се надрусал яко още от сутринта щото очите ми бяха компот. После нещо мънкаше на колегата си че такива като нас щели да оправляват даржавата ни. Теглих му енда от мойте и отново на работа, а тя работата пак в нет пространството. Определено си мисля, че не е на добре това. Незнам май може да остарявам и за тва да си мисля така. Все пак чукнах 24 и почвам да се замислям че ако до 26 не си намаля нет-дозите (ама хич не ми се ще) няма как да се оттърва. Може би единствената причина да се отделя от нета е прителката ми. Милата как ме понася още незнам. Тя наистина е истински боец за любовта си, а пък аз - ПРОСТАК. Да ми нет, дай ми мр3, дай ми Web Desing, всичко ми дай дето е свързано с PCто и там ще с умра. Пред плоския ми 17" Philips. Май маи той ще ми е надгробния камък. Малиииииии колко сам изписал... Аре стига толкова щото мноо се улях.