Monday, December 30, 2002

lusinda
Понякога,докато съм на работа седя и мисля,седя и мисля и по някое време се усещам,че само седя:) Защото вече не мисля,а само усещам.И летя...някъде и никъде.Там,където ме заведе собственото ми въображение.Честичко ми е трудно да преодолея пространствената разлика и да отговоря на дори прост въпрос.Или времевата разлика:) Та,един ден,както си седя и мисля....)) ми звъни GSM-ът.Поглеждам да видя кой звъни-няма номер.Вдигам,казвам : "Ало?",а оттам чувам : "Hallo,Lusi" ,при което автоматично започвам да прехвърлям през ума си имена на хора,които биха си направили майтап с мен:) Ами не са малко:) Знаят,че обичам шегите и веселбата:) И питам : "Кой е?" А оттам : "It`s me-Rich..." Малееее,,замалко да падна от изненада,ама добре,че бях седнала:) И машинално отговарям : "That`s great surprise for me!!!" и в следващия момент вече панически се опитвам да : 1.Намеря тема за разговор , 2.Да се сетя за колкото може повече думички и изрази на английски...защото,по дяволите,изобщо не знам английски:)))))) Така се случи,че не съм учила английски в училище,с френски и руски съм.Учих си по едно време италиански у дома от един учебник и се справям,колкото да мога да гледам италианското "Стани милионер":)Сега,заради програмите,които инсталирам и използвам и заради общуването ми в интернет,започнах да си уча и английски,ама къде ще се меря с американец...Рекох си-ще го оставя да си говори сам:))), а аз ще се включвам на подходящите места с по някое Yes и тук-таме ще пускам смях...ще се справя:))) Сега малко предистория.Говорихме си в MSN messenger с този човек.Когато изпитвах затруднения с превода,използвах помощта на речника на Стефан Ангелов.Той не е лош,ама транскрипциите ми излизат много непонятни,някакви въпросителни заместват почти всичките символи...и по едно време спрях изобщо да гледам транскрипциите.Е,и какво се получи на практика-пиша доста добре английски,ама изобщо не го спийквам:)Много пъти съм обяснявала на Рич,че съм гола вода и че това е голяма бариера между нас,освен останалите бариери,които по принцип поставям между себе си и тези,с които чатя в нета:)Обаче-не...не се отказва:)Имало някаква специална магия между нас и колкото и нови контакти да се опитвал да установи,липсвала му магията:)Тук му е мястото да вмъкна,че и той като мен вярва в духа,ама освен това и вярва,че вижда духове:) Специално моят дух,под формата на дракон,го е посещавал доста пъти,когато не сме имали възможност за контакт по интернет...Понякога се чудя,дали измежду тревите,които пали,за да направи огньовете,в кото вижда духовете,не се намират я канабис,я пейоте или нещо друго:)))) Та започва той да си приказва.Разбирам,че почти едноседмичното му отсъствие от нет се е дължало на повреда в неговия компютър,причинена от жестока буря,развихрила се в Южна Каролина...и оттам нататък не зацепвам нищо повече...сигурно,щото слухът ми изобщо не е привикнал на английска реч...и усещам,че ми говори нещо сериозно,при което е неуместно да се смея или хиля,както ми е навик:)))И блокирах!!!!!Не ме пита нищо,личи си по тона...та да казвам Yes:))))Е,повярвайте ми,в по-неловко положение не бях изпадала:)Стратегията ми гръмна от всички посоки.Обаче,аз по гръб не падам:)По едно време го прекъсвам и му викам : "Rich,I must stop our conversation,sorry,I have clients right now,bye and kiss you" и му затворих.И се изядох от яд,че съм му дала номера си,който на никого не давам по принцип,ама за него бях сигурна,че няма да ми звънне.Че кой е луд да плаща толкова пари за презокеански разговор...поне аз не съм:)Пък после се самоуспокоих,че с това идиотско прекъсване на разговора би трябвало да ми е толкова сърдит,че даже и в интернет едва ли би ми се обадил повече:)Ама не познах...На другия ден имах писмо,в което ми пишеше подробно всичко,което ми беше казал и което не бе успял да ми каже:))) Сега се опитвам да намеря отмагьосваща магия ))))))