Monday, December 30, 2002

gruicho
lusinda, mnogo mi se shteshe da ti povarvam za tova che shte se opravim. Ama kak da ti kaja ima momenti v koito ne moga da razbera naroda si . Chuvstvam se chujdenec v sobstvenata si strana. I tova e taka zashtoto Bylgarite kolkoto i silni i umni da sa sa takiva no samo kato edinici. Zashto imame nai mnogo uspehi v samostoqtelnite sportove. Zashtoto kogato stane duma za kolektivizym nie sme kato orel rak i shtuka. Pammeta ni e mnogo mnogo kysa i tova e loshto zashtoto zabraviame kakvo e bilo i mislim na drebno I na men ne mi se otiva nikade drugade zashtoto tuka mi e jivota, tuk sa pritalite mi tuk e semesitvoto i doma mi, no ..... ima edno goliamo NO. Kogato domyt ti izgori, niama da jiveem v opepelenite ostanki nali. Mnogo mnogo se nadiavam da se opravim. Edinstvenia nachin e kato sme edninni, kak toi i sega ima problem s data.bg triabva da sotanem edinni i da ostanem s DATA.bg taka kakto sme bili i v uspeshnite im vremena. Nai e lesno da si fen na otbor koito vodi s 5:0, No pomislete si kakvo se iziskva ot fen na koito liubimia mu otbor pada s 0:5. ne triabva da spirame da peem i vikame. ZAEDNO shte postignem vsichko. Kogato imash ramo do sebe si vsichko e 2 pyti po lesno, kakvo i da e to.